0

جستجو

ماسک برفی یقه یقه یقه روسری زمستانی خرس عروسکی کلاه دار کلاه دار روسری زمستانی Welsoft راسته دخترانه|پسرانه | Homy Life HL-BYNLK.BR.KLK.ÇCK01

1,340,000 تومان

کد کالا:HL-BYNLK.BR.KLK.ÇCK01
مشخصات محصول:
این محصول از پارچه دو طرفه Wellsoft Plus ساخته شده است و به لطف طراحی چند منظوره آن می توان از آن به عنوان کلاه کلاه دار، روسری، شال گردن، ماسک برفی صورت – اسکی استفاده کرد.
به لطف ساختار دولایه، پف کرده و نرم پارچه Welsoft، باد یخبندان را ایزوله می کند، کودک شما را در برابر سرما محافظت می کند و او را گرم نگه می دارد. برای استفاده روزانه در ماه های زمستان و همچنین در مناطق تعطیل با هوای سرد مانند پیست های اسکی مناسب است.
این محصول به لطف سطح مخصوص پفکی پارچه Welsoft از کودک شما در برابر سرما محافظت می کند و به لطف ساختار سبک خود، کودک شما را خسته نمی کند و در عین حال به لطف قابلیت تنفس، به راحتی آن را حمل می کند و ساختار جاذب عرق پارچه، پوست را مختل نمی کند و هماهنگی فوق العاده ای با پوست کودک شما ایجاد می کند.
محتویات بسته: یقه گردن کلاهدار بچه گانه.
شکل پاندا چند منظوره باد و ضد سرما با گوش های خرس عروسکی بافت نرم Welsoft – کلاه کلاه دار مخمل دار برای کودکان ماسک برفی یقه یقه روسری شال شال – ماسک اسکی.
روسری کارتونی کودکانه ناز پاییزی و زمستانی جدید کلاه دو تکه پشمی گرم پسرانه دختر بچه یقه نوزاد کلاه دخترانه روسری کلاه کلاه پشمی دوبل کلاه بچه گانه گرمی کودک

Quantity
کد محصول761966848
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است