0

جستجو

کفش اسنیکر راه راه زنانه | Muggo MGMORİS

2,520,000 تومان

کد کالا:MGMORİS
مشخصات محصول:
نام تجاری: Muggo Outer Material: به لطف مواد منسوجات ضدباکتری توری لایه بیرونی قابل تنفس، پاهای شما هنگام راه رفتن با هوایی که از کانال های هوا می آید تماس پیدا می کند، بنابراین پاهای شما عرق نمی کند، آنها را در تمام طول روز خشک نگه می دارد و از آن جلوگیری می کند. بوهای بد ناخواسته
از آنجایی که از مواد بسیار سبک ساخته شده است، پاهای شما را سنگین نمی کند و در تمام طول روز شما را خسته نمی کند، با خطوط ساده و ساختار ظریف خود، با شلوار جین، شلوارک، شلوار کلاسیک، لباس و تقریباً تمام اقلام لباس هماهنگ است. می توانید به این فکر کنید که استایل خود را در هر محیطی بی نقص کنید.
زیره: با مواد ترمو انعطاف پذیر و راحت که فشار وارده بر وزن بدن را به طور متعادل جذب می کند، 100% راحتی را فراهم می کند.
محل تولید: ترکیه نام تجاری: Muggo جنس بیرونی: به لطف مواد منسوجات ضد باکتری توری لایه بیرونی قابل تنفس، پای شما هنگام راه رفتن با هوایی که از کانال های هوا می آید تماس پیدا می کند، بنابراین پاهای شما عرق نمی کند، آنها را در تمام طول روز خشک نگه دارید. طولانی، و جلوگیری از بوی بد ناخواسته.
از آنجایی که از مواد بسیار سبک ساخته شده است، پاهای شما را سنگین نمی کند و در تمام طول روز شما را خسته نمی کند.
با خطوط ساده و ساختار بافت ظریف خود، با شلوار جین، شورت، شلوار کلاسیک، لباس و تقریباً تمام لباس‌هایی که فکر می‌کنید هماهنگ است و استایل شما را در هر محیطی عالی می‌کند.
جنس داخلی: آستر داخلی 100% ارتوپدی ساخته شده از مواد نساجی طبیعی که باعث ایجاد بو و تعریق نمی شود.
زیره: با مواد ترمو انعطاف پذیر و راحت که فشار وارده بر وزن بدن را به طور متعادل جذب می کند، 100% راحتی را فراهم می کند.
محل تولید: ترکیه

    • تومان
Quantity
کد محصول314059918
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است