0

جستجو

کفش Outdoor مردانه | سالومون Salomon TYC24B936D30285400

16,970,000 تومان

کد کالا:TYC24B936D30285400
مشخصات محصول:
کفش آبی مردانه SALOMON TECHAMPHIBAN 5 W – TECHAMPHIBAN 5 دارای پنجه تقویت شده و ساختار کاملاً دوخته شده برای حداکثر محافظت از پا است.
زیره برای چسبندگی مطمئن بر روی سطوح مرطوب و لغزنده به زمین می‌چسبد.
طراحی همه کاره و آسان برای استفاده با پاشنه تا شده.
رویه از موادی که به سرعت خشک می شوند و قابل تنفس هستند ساخته شده است. اشتیاق سالومون به ورزش در فضای باز، فناوری جدید و مهارت، توانایی ما را برای توسعه تجهیزات پیشرفته برای غلبه بر چالش ها تقویت می کند – سالومون، طراح پیشرو در فضای باز در جهان، برندی است که بهترین های جهان را ارائه می دهد. محصولات کوهستانی”. -Salomon SALOMON TECHAMPHIBIAN 5 W ویژگی های محصول -TECHAMPHIBIAN 5 دارای یک کلاهک پنجه تقویت شده و یک ساختار کاملاً دوخته شده برای حداکثر محافظت از پا است. -زیره زیره به زمین می چسبد تا روی سطوح مرطوب و لغزنده محکم شود. – همه کاره، آسان- طراحی قابل استفاده با پاشنه تا شده -قسمت رویی از موادی است که به سرعت خشک می شود و قابل تنفس است.
توری محافظ شن و ماسه از گل و غبار جلوگیری می کند – از پاهای خود محافظت کنید – جعبه پنجه تقویت شده و قسمت بالایی دوخته شده از پاهای شما در برابر ضربه و تصادف محافظت می کند – شیار مخصوص زیره لاستیکی باعث افزایش چسبندگی روی زمین می شود. هم در شرایط مرطوب و هم در شرایط خارج از جاده – زیره: Water Contagrip-Contagrip® FD یک ترکیب بادوام با شیارهای صاف و باریک است که برای چسبندگی در زمین های مرطوب و صاف طراحی شده است. مانند یک کفش معمولی و به راحتی می توان آن را مانند یک صندل در هنگام تا زدن درآورد.
این طرح به راحتی قابل پوشیدن و درآوردن است. – زیره میانی: EnergyCell – اثر ضربه ای بالشتک های فوم EVA با کارایی بالا. – جنس رویه: توری شنی – مش تنگ از خاک و ماسه بین پا و کفی جلوگیری می کند. – جنس آستر: مصنوعی آستر- آستر بادوام و محافظ.-ساختار بالایی: بند پاشنه قابل تنظیم-بند پاشنه قابل تنظیم برای محکم نگه داشتن پاشنه پا.-ساختار بالایی: جیب توری-جیب برای نگهداری آسان سیستم توری Quicklace.-جنس رویه: منسوجات با خشک شدن سریع-Sockliner : ساخته شده از مواد بازیافتی پوشش کفی S.CafeR-براساس فناوری نوآورانه S.Cafe®، این جوراب از تفاله قهوه برای کنترل عالی رطوبت و کنترل بو ساخته شده است.-ساختار بالایی: پنجه محافظ پا-پایداری: بدون PFC-ec

    • تومان
Quantity
کد محصول844298940
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است