0

جستجو

کفش اسپورت مردانه | نایکی Nike DA9492-001

16,780,000 تومان

کد کالا:DA9492-001
مشخصات محصول:
مدل‌های W Nike Air Zoom Superrep 3 طراحی شده توسط برند نایک که به دلیل طراحی‌های مدرن و محصولات با کارایی بالا در گروه مردانه، رده کفش‌های آموزشی، با تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد بادوام مورد قدردانی قرار گرفته است.
برای فروش در محدوده سایز 40.5 – 44.5 ارائه می شود. مدل‌های کفش سه روزه W Nike Air Zoom Superrep با طراحی شیک که می‌توانید به راحتی آن‌ها را با هم ترکیب کنید و به طور کامل پا را در حفظ تعادل نگه دارید. کفش های مردانه W Nike Air Zoom Superrep 3 که با طراحی باریک ظاهری زیبا دارند، با ساختار انعطاف پذیر خود حداکثر سهولت حرکت را فراهم می کنند. واحد زوم هوا نایک… Nike W Nike Air Zoom Superrep 3 از بازیافت انرژی با واحد Zoom Air که به قسمت زیر پا مدل‌های کفش‌های معمولی مردانه اضافه شده است، پشتیبانی می‌کند. این به شما کمک می کند تا در تمام فعالیت هایی مانند پریدن، پریدن و دویدن قدمی قوی بردارید. با اضافه شدن قسمت تقسیم شده به نقطه خمش طبیعی، به پا اجازه می دهد در ورزش هایی مانند پلانک، کوه نوردی و برپی به راحتی خم شود. طراحی مفید و شیک… مدل‌های کفش غیررسمی مردانه Nike W Nike Air Zoom Superrep 3 که باعث راحتی حرکت با بستن مچ پا می‌شود، به دلیل رویه مشبک بیرونی سبک وزن که پاها را همیشه خنک نگه می‌دارد، قدردانی می‌شود. کفش‌های سه روزه W Nike Air Zoom Superrep که با زیره‌ی شبکه‌ای خود پشتیبانی بیشتری می‌کنند، به لطف بافت لاستیکی خود در چسبندگی طولانی‌مدت بسیار موفق هستند. مشخصات فنی
ساختار قالبی معمولی، طراحی سبک وزن نازک شده، صفحه اتصال جلو و عقب، واحد زوم هوا در قسمت جلویی پا، رویه بیرونی مشبک تنفسی، زیره لاستیکی شکل دار.

    • تومان
Quantity
کد محصول759077634
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است