0

جستجو

صندل زنانه | The North Face TYC747C5983ECB5A60

12,240,000 تومان

کد کالا:TYC747C5983ECB5A60
مشخصات محصول:
نیم کفش نیم صندل
سبک وزن و مناسب برای پیاده روی، Explore Camp Shandal آماده است تا شما را به هر کجا که مسیر بروید، ببرد. حجم قسمت شانه را می توان با یک سیستم توری سریع قفل شده تنظیم کرد تا متناسب با شکل ها و اندازه های مختلف پا باشد. زیره لاستیکی SURFACE CTRL™ سبک و کارآمد است، یک بند نوار چسب امکان تنظیم پاشنه را فراهم می کند و یک زیره میانی EVA قالبی تک تراکم، راحتی تمام روز را فراهم می کند. برای راحتی بیشتر در حین کاوش، زیرپایی کانتور EVA پایداری زیر پا را فراهم می کند و بافت توپو از لیز خوردن پای شما جلوگیری می کند. ویژگی های محصول سبک: NF0A8ADQKX71
وزن تقریبی: تکی: 261.2 گرم، جفت: 522.4 گرم
ویژگی ها یک کلاهک محافظ و در عین حال مینیمالیستی برای پا دارد.
رویه: Shandal دارای طراحی بادوام و متمرکز بر پایداری است: تمام قسمت های رویه قابل تنفس و مقاوم در برابر آب، مانند تسمه های مشبک، آستر مشبک، سگک و زبانه های کششی، تا 98% از P.E.T بازیافت شده ساخته شده اند. تولید شده از محتوا
حجم قسمت شانه را می توان با یک سیستم توری سریع قفل شده تنظیم کرد و با اشکال مختلف پا تطبیق داد و به راحتی پوشیده و درآورد.
بند پاشنه Velcro امکان تنظیم پاشنه را فراهم می کند
زیره: پایه EVA کانتور شده ثبات زیر پا را فراهم می کند و بافت توپو از لیز خوردن پای شما جلوگیری می کند.
زیره میانی EVA قالب‌گیری شده با یک چگالی، راحتی تمام روز را در زیر پا فراهم می‌کند.
100% P.E.T بازیافت شده ترکیبی از تارهای بافته شده و کلاهک انگشتی نازک و قالب‌گیری‌شده EVA از انگشتان پا در برابر سنگ‌ها و ریشه‌های درختان در مسیر محافظت می‌کند.
زیره لاستیکی SURFACE CTRL™ سبک وزن با آج‌های 3.5 میلی‌متری برای کشش در زمین‌های ناهموار است و از 10 درصد لاستیک تهیه شده از کشاورزان خرده‌مالک متعهد به اصول کشاورزی و شیوه‌های کشاورزی احیاکننده ساخته شده است.

    • تومان
Quantity
کد محصول824430934
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است