0

جستجو

تی شرت مردانه | دکتلون Decathlon 106632

2,370,000 تومان

کد کالا:106632
مشخصات محصول:
رنگ: خاکستری کم رنگ مزایای محصول توانایی دفع عرق: 4.0 با پارچه سبک و منعطف خود آزادی حرکت را ارائه می دهد آزادی حرکت: 3.0 پارچه انعطاف پذیر با 23% جزء الاستین برای آزادی کامل حرکت سبکی: فقط 110 گرم در اندازه L! ویژگی خشک شدن سریع: به لطف پارچه مصنوعی خود، حتی در صورت خیس شدن از عرق، به سرعت خشک می شود. خشک شدن. ویژگی های محصول سطح ورزشی: سطح مبتدی
دفعات استفاده: استفاده سرگرمی
منطقه تمرین: کوهستان
شرایط آب و هوایی: هوای گرم
نوع یقه: یقه خدمه
برش: معمولی
ماده اصلی: مصنوعی
ضد آب: ضد آب
جیب: بدون جیب
سبک: ساده
قد آستین: آستین کوتاه
ضد اشعه ماوراء بنفش: بدون محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش
طول بالا: استاندارد
اطلاعات فنی راحتی و برش در حین جابجایی: این تی شرت برش کمی باریک و اسپرت دارد. اگر می‌خواهید شل‌تر باشد، اندازه استاندارد یا یک سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید.
حذف عرق: پارچه مصنوعی از باقی ماندن عرق بر روی سطح پوست جلوگیری می کند و دفع آن را تضمین می کند (در تست های آزمایشگاهی 4 ستاره از 5 ستاره مطابق با پروتکل استاندارد دریافت کرد).
خشک کردن سریع: طبق پروتکل استاندارد، سرعت خشک شدن با ظرفیت خشک شدن سریع پارچه پس از خیس شدن اندازه گیری می شود.
طراحی محصولات: مهارت های حرفه ای ما: مرکز طراحی Quechua ما در Passy، در منطقه Haute Savoie در رشته کوه Mont Blanc واقع شده است. به لطف این موقعیت، ما می توانیم از نزدیک با تیم های خود (طراحان، مدیران محصول، مهندسان…) همکاری کنیم و با کاربران آموزش در فضای باز خود در تماس باشیم. به لطف این مزیت منحصر به فرد، ما قادریم محصولات کوهنوردی خود را طراحی کنیم و تخصص خود را به شما ارائه دهیم.

    • تومان
Quantity
کد محصول809945740
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است