0

جستجو

کاپشن اسکی زنانه | سالومون Salomon 1087955

56,430,000 تومان

کد کالا:1087955
مشخصات محصول:
ژاکت اسکی درخشان Salomon با تکیه بر دانش اسکی و میراث مسابقه ای سالومون، طراحی این پرفروش را به روز کرده ایم. کت بیلیانت اکنون شیک تر و جسورتر شده است. اما ما از همان عایق بازیافتی پریمیوم PrimaLoft®، محافظ آب و هوا، و پارچه های کشسان استفاده کرده ایم تا بتوانید بر لذت بردن از هیجان سراشیبی تمرکز کنید. ویژگی ها: کاملا دوخته شده
سر قابل جدا شدن با قابلیت تنظیم سه بعدی
آستر کششی سه بعدی
2 جیب زیپ دار
2 جیب سینه زیپ دار
جیب Skipass آستین چپ
زیپ جیبی ضد آب
کاف های Lycra® با حلقه های شست
زیپ دافع آب
سیستم تهویه
جیب مشبک شیشه ای
جیب رسانه داخلی
پارچه تایید شده Bluesign®
فن آوری ها: ضد آب: 20000 میلی متر (مقاوم در برابر فشار 20 متر آب)
قابلیت تنفس: 20000 گرم در متر مربع/24 ساعت (مقدار عرق/بخار آب آزاد شده از پارچه 1 متر مربع در 24 ساعت)
PrimaLoft® Black Eco: عایق مشکی Primaloft® Hi-Loft در ابتدا برای رفع کاستی های رایج عایق های فیبر پیوسته استاندارد توسعه داده شد، این عایق تمام ویژگی های مورد انتظار از عایق مصنوعی PrimaLoft®، درجه بندی دمای کامل، عملکرد آب و هوای مرطوب، تاشوی مفید و احساس نرم رزوه ها عایق حجیمی را فراهم می کنند که انتظارات عملکرد را برآورده می کند و نقاط سرد را از بین می برد. این عایق که به طور موثر گرمای بدن را در شرایط خشک و بارانی به دام می اندازد و در عین حال قابلیت تنفس خود را حفظ می کند، محافظت و راحتی را در برابر عوامل خارجی ارائه می دهد.
فناوری پیشرفته پوست خشک: در حالی که از باران، برف و باد بیرون محافظت می کند، به لطف غشاء تنفس، راحتی را فراهم می کند.
DWR: دافع آب بادوام یا DWR، پوششی است که در کارخانه به پارچه ها اضافه می شود تا آنها را در برابر آب مقاوم کند (یا آبگریز).
پارچه تایید شده Bluesign®: سیستم Bluesign® راه حلی برای تولید نساجی پایدار است. مواد مضر را از ابتدای فرآیند تولید حذف می کند و استانداردهایی را برای تولید سازگار با محیط زیست و ایمن تنظیم و کنترل می کند.

    • تومان
Quantity
کد محصول465532665
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است