0

جستجو

کفش کوهنوردی زنانه | سالومون Salomon TYC263ECBCEAE42360

17,910,000 تومان

کد کالا:TYC263ECBCEAE42360
مشخصات محصول:
Bushlove Outdoor ترکیه بزرگترین فروشگاه فضای باز ترکیه! همه محصولات خریداری شده از فروشگاه Bushlove ما دارای فاکتور و گارانتی توزیع کننده هستند. کفش‌های Salomon Outdoor که در تمام فعالیت‌های بیرون از منزل شما را همراهی می‌کنند، با سبکی و کارایی خود، کفش‌های ضروری در فضای باز شما خواهند بود. OUTRISE با ترکیب بهترین های هر دو دنیا، از راحتی سبک وزن ورزشی گرفته تا عملکرد آماده در فضای باز، کفشی است که با هر ماجراجویی شما سازگار است. گام های خود را با اعتماد به نفس با تعادل مناسب حفاظت و آسایش سازش ناپذیر برمی دارید. ویژگی های محصول: دارای ظاهری سبک و ورزشی برای سازگاری بهینه چند منظوره است.
طراحی شده برای احساس راحتی فوق العاده در پا.
حفاظت و گرفتن قابل اعتماد را برای همه شرایط در فضای باز فراهم می کند.
فن آوری ها: بیرونی: محصول All Terrain Contagrip® ما برای طیف وسیعی از سطوح تولید می شود. دوام و اطمینان را روی سطوح مرطوب، خشک، سخت یا شل ارائه می دهد.
کف میانی: فوز فوم، متشکل از نرم‌ترین ترکیب EVA ما و با استفاده از پلیمر مصنوعی کمتر طراحی شده است، فوز فوم گامی نرم و در عین حال پویا ارائه می‌کند که پاسخگوی جهان است.
SOCKLINER: روکش جوراب بازیافتی S.Café®، بر اساس فناوری نوآورانه S.Café®، این روکش جورابی از تفاله قهوه ساخته شده است که در مدیریت رطوبت و کنترل بو عالی است.
مواد رویه: مواد مصنوعی رویه دوام و محافظت عالی را برای فعالیت های خارج از منزل فراهم می کند.
مواد لاینر: آستر مصنوعی، بادوام و محافظ.
SUPERStructure: SensiFit™ پا را از زیره میانی به سیستم بند می‌پیچد و یک تناسب ایمن، راحت و تقریباً شخصی در سرتاسر پا ایجاد می‌کند.
سیستم توری: سیستم توری سنتی با حلقه.
پایداری: مواد حاصل از فرآیندهای زیستی، از جمله ضایعات کشاورزی یا الیاف گیاهی. حاوی PFC-ec نیست

    • تومان
Quantity
کد محصول820052774
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است