0

جستجو

کرم صورت زنانه | کلینیک Clinique Shine668

13,530,000 تومان

کد کالا:Shine668
مشخصات محصول:
این مرحله سوم از سیستم مراقبت از پوست 3 مرحله ای ما است. 100% شفاف، بدون چربی، ژل آب که پوست را به مدت 24 ساعت مرطوب می کند و از پوست در برابر آلودگی های محیطی که در معرض آن قرار می گیرد محافظت می کند. به صورت روزانه. این برای چیست؟ با فناوری Clean Shield به عنوان یک فیلتر روی پوست عمل می کند و از پوست در برابر آلودگی هوا محافظت می کند و به مدت 24 ساعت رطوبت بی وقفه را تامین می کند.
سد رطوبتی پوست را تقویت کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.
به لطف فرمول ژل آب، به سرعت جذب پوست می شود و فورا احساس شادابی بیشتری می دهد.
به لطف فرمول بدون چربی، هیچ گونه سنگینی روی پوست باقی نمی گذارد.
پوست را صاف تر، سالم تر و با درخشش طبیعی خود می کند.
نتایج اثبات شده از پوست در برابر آلودگی هوا تا 87% محافظت می کند.* * تست شده بر روی مدل های پوست. مواد اولیه ترکیبات فعال تقویت شده با فناوری Clean Shield: عصاره دانه آفتابگردان و خیار سد رطوبتی پوست را تقویت کرده، دوام آن را افزایش داده و تعادل رطوبت طبیعی پوست را تنظیم می کند. هیالورونیک اسید (Humectant) به عنوان یک آهنربا عمل می کند و رطوبت را از هوا به پوست جذب می کند. چگونه استفاده کنیم؟ به تمام پوست خود یا در ناحیه ای که نیاز به رطوبت دارد بمالید. دو بار در روز اعمال شود.
برای بهترین نتیجه، بعد از لوسیون پاک کننده و پاک کننده صابون صورت ما استفاده کنید.
نحوه استفاده: 1-2 پمپ را هر روز صبح و عصر به کل صورت/گردن بمالید. قابل استفاده به تنهایی یا بعد از صابون مایع صورت و لوسیون شفاف کننده شخصی. می توان آن را به تنهایی یا زیر آرایش استفاده کرد. DEMBA668

Quantity
کد محصول769915078
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است