0

جستجو

پمپ شیر دوش نوزادی | Ameda PS10

2,670,000 تومان

کد کالا:PS10
مشخصات محصول:
ویژگی های محصول به منظور ارائه مزیت استفاده قابل توجه به مادران، محصول به صورت استریل با نوآوری جدید برای فروش عرضه می شود. به محض باز کردن آن آماده استفاده است. قبل از استفاده اول نیازی به استریل کردن نیست. می توان آن را پس از استفاده مجدد استریل کرد (در خانه و محل کار، تجدید آن پس از 90-120 بار استریل کردن مفید است).
ست شیردوشی بهداشتی است که با تاییدیه TSE تولید شده و قسمت های اصلی آن از محصولات وارداتی تولید شده توسط شرکت Ameda می باشد. محصول ما کاملا مطابق با فایل فنی آن بسته بندی شده است. با تخصص و تایید TSE، این محصول با برند MilknMom و Ameda مطابق با قوانین بسته بندی در ترکیه برچسب گذاری شد.
این یک مجموعه پمپ با اندازه فلنج 28.5 میلی متر (متوسط) است. در صورت لزوم می توانید با نگاه کردن به اندازه گیری خود با خط کش اندازه گیری نوک پستان، این قطعه را بپوشید و از آن استفاده کنید.
این ست یک ست جایگزین برای پمپ‌های سینه Ameda Mya Joy، Lactaline، Ameda Finesse، Ameda Purely Yours Ultra و Ameda Purely Yours Una Breast Pumps است. همچنین یک ست یدکی برای سینه‌پمپ‌های بیمارستانی است.
2؟ قابلیت استفاده آسان! به لطف قطعه اتصال دوگانه در انتهای لوله ست پمپ آمدا Milk’nMom، برای شیردوشی سریع با پمپ های Ameda Lactaline، Finesse، Purely Yours Ultra ترجیح داده می شود که امکان دوشیدن 2 ست و 2 سینه را به طور همزمان فراهم می کند.
مادران با نمودار اندازه گیری نوک پستان به همراه محصول می توانند مناسب ترین فلنج نوک سینه را برای خود تعیین کرده و محصول مربوطه را نیز خریداری کنند.
این مجموعه دارای یک سیستم مانع محافظ اثبات شده است. به لطف مانع، از انتقال باکتری و ویروس در هر دو جهت جلوگیری می شود و شیر را می توان با خیال راحت دوشید. قطعه دیافراگمی موجود در مجموعه مانع مجموعه است. این قطعه دیافراگمی با جلوگیری از مخلوط شدن شیر دوشیده شده با پمپ و هوای داخل پمپ با شیر یک مانع دو طرفه ایجاد می کند.
ست، پلاستیک طبی
از قطعات پلی پروپیلن و سیلیکون تشکیل شده است.
شرایط استریلیزاسیون در دفترچه راهنمای کاربر مشخص شده است. کارشناس ما
از ویدیوهای Arzu Yörükoğlu در کانال Yo Tube که به عنوان کانال پشتیبان Ameda به مادران کمک می کند، می توانید هم در مورد استریل شدن ست ها و هم در مورد استفاده طولانی مدت از قطعات مهم که اغلب فرسوده می شوند اطلاعات کسب کنید.
در صورت تمایل دارای قابلیت تبدیل به پمپ دستی با آداپتور پمپ دستی Ameda – Turkuaz Ellik می باشد که به صورت اضافه عرضه می شود. این محصول حاوی BPA نیست.
محصول در بسته بندی 1 عدد می باشد.
نکته مهم: محصولات تغذیه ای مانند شیشه شیر، پمپ سینه های برقی و دستی، کیت/ست پمپ، محافظ سینه محصولاتی هستند که پس از استفاده یا باز کردن به منظور محافظت از سلامت کودک قابل برگشت یا تعویض نیستند و بنابراین نمی توان آنها را تعویض کرد. برگردانده یا تعویض می شود.

Quantity
کد محصول767784396
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است