0

جستجو

پمپ شیر دوش نوزادی | Mamajoo MMJ-2858

8,410,000 تومان

کد کالا:MMJ-2858
مشخصات محصول:
پمپ سینه دوبل USB برقی ماماجو و بطری 2 x pes 150 میلی لیتر سن استفاده: 0 ماه + ویژگی ها: با انتخاب قدرت مکش مناسب برای شیردوشی آسان، سریع و بدون دردسر، پمپ سینه دوبل USB الکترونیکی ماماجو حداکثر راحتی و سهولت استفاده را ارائه می دهد. مزایای محصول: پمپ سینه دوبل USB الکترونیکی ماماجو که به اندازه پمپ سینه بیمارستانی قدرتمند است، اما به راحتی قابل حمل است و می تواند با رایانه شخصی، USB یا پاوربانک کار کند.
به لطف سر راحتی سیلیکونی، حس طبیعی، ملایم و راحت مانند مکیدن کودک در هنگام شیردوشی دارد. شیردوشی بسیار آرام، آسان و سریع را فراهم می کند. این دو گزینه استفاده مختلف را ارائه می دهد: یک و دو. پس از فشار دادن دکمه روشن/خاموش، در حالت تک شات شروع به کار می کند. پمپ سینه دوبل USB الکترونیکی ماماجو در مجموع 8 ماساژ مختلف و 12 شات مختلف شامل 4 ماساژ مختلف و 6 شات مختلف در یک بار مصرف و 4 ماساژ مختلف و 6 شات مختلف در استفاده دوگانه ارائه می دهد.
20 گزینه استفاده مختلف (12 شات و 8 ماساژ) ارائه می دهد. به دلیل اندازه کوچک و وزن آن که تنها 164 گرم است، حمل و نقل و ذخیره سازی را آسان می کند. این راه حل ایده آل برای مادران شاغل است زیرا در صورت لزوم می تواند با USB / پاوربانک (منبع تغذیه قابل حمل) کار کند. به لطف فناوری پیشرفته ریزپردازنده، پس از 30 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود و آخرین تنظیمات استفاده را در حافظه ذخیره می کند. تراکنش ها را می توان از طریق نشانگرهای LED ردیابی کرد. مناسب ترین و راحت ترین سرعت و ریتم ترجیحی هنگام دوشیدن شیر را می توان به راحتی با فشار دادن دکمه های +/- انتخاب کرد. امکان شیر دادن مستقیم به ظرف نگهداری شیر مادر که می تواند در خانه، محل کار یا در طول سفر به شیشه شیر تبدیل شود و بدون نیاز به ریختن آن در شیشه دیگری به کودک شیر دهد، آسان است. می توان آن را در یخچال یا فریزر نگهداری کرد و در ظرف را با حلقه بسته بندی کرد. گارانتی: 2 سال تمیز کردن و استریل کردن: واحد موتور فقط با یک پارچه خشک تمیز می شود. قطعات مکانیکی پمپ و ظروف نگهداری شیر را می توان در ماشین ظرفشویی شستشو داد. می توان آن را با جوشاندن در آب به مدت 5 دقیقه یا استفاده از دستگاه استریل کننده ماماجو استریل کرد. مطابق با استانداردهای اروپایی: CE- En60335، EN55014 و EN61000 محتویات بسته: 1 عدد پمپ پستان USB الکترونیکی با تنظیم مکش 2 عدد کیت شیردوشی (150 میلی لیتر/پس) 2 عدد حلقه بسته 2 عدد دیسک بسته 1 عدد پستانک بطری سیلیکونی 1 عدد درب بطری تغذیه 1 x آداپتور

Quantity
کد محصول1122951
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است