0

جستجو

پمپ شیر دوش نوزادی | LANSINOH 7820BAS3898

3,310,000 تومان

کد کالا:7820BAS3898
مشخصات محصول:
پمپ سینه دستی Lansinoh – پمپ سینه
این یک سینه‌پمپ دستی ایده‌آل برای زنان شاغل برای ذخیره شیر مادر در دوران شیردهی است. شیردوشی عملی و بهداشتی را برای مادران فراهم می کند.
شیردوشی راحت و آسان را با دسته ارگونومیک و نرم خود فراهم می کند.
محافظ لبه سینه / دستگاه نگهدارنده بطری با ثابت کردن بطری از ریختن شیر شما جلوگیری می کند و همچنین آن را به لبه سینه می بندد و اطمینان می دهد که پمپ شما همیشه تمیز می ماند.
می توانید شیر خود را مستقیماً در دو بطری استاندارد نگهداری شیر 150 سی سی داخل آن بریزید یا یک کیسه نگهداری شیر نگهداری کنید.
بطری های نگهداری شیر از پلاستیک ایمن ساخته شده اند و می توان آنها را استریل کرد.
نصب، استفاده و تمیز کردن آن آسان است.
شما این فرصت را دارید که با برس تمیز کننده نازک موجود در محصول به راحتی هر قسمت از پمپ خود را تمیز کنید.
استفاده: مهمترین بخش پمپاژ موفقیت آمیز رفلکس پایین آوردن است. این زمانی است که شیر شما آزادانه جریان می یابد. یک کمپرس مرطوب گرم یا ماساژ دایره ای ملایم روی سینه قبل و/یا در طول جلسه پمپاژ می تواند به ایجاد این رفلکس طبیعی کمک کند. سعی کنید زمانی را برای پمپاژ انتخاب کنید که عجله نداشته باشید و مزاحم نشوید. می توانید همزمان با شیر دادن به نوزاد، سینه دیگر را پمپاژ کنید. این به شما امکان می دهد تا با استفاده از رفلکس پایین آورنده فعال شده توسط شیردهی کودک، کارایی پمپاژ را به حداکثر برسانید. یک جلسه کامل پمپاژ می تواند 20-30 دقیقه طول بکشد. به یاد داشته باشید که می توانید با گذشت زمان پمپاژ موفقیت آمیز را یاد بگیرید. در روزهای اول که شروع به استفاده از پمپ می کنید، این مدت ممکن است طولانی تر یا کوتاه تر باشد و ممکن است شیر ​​بسیار کمی جمع آوری کنید. با استفاده منظم، شیر شما فعال می شود.
قطعات یدکی: می توانید پمپ خود را با لوازم جانبی مانند 2 شیر سفید، 1 بطری نگهداری شیر، 1 دیافراگم سیلیکونی تجدید کنید.
موارد استفاده: شیر اضافی، مادران شاغل، شیردهی (تولید شیر مادر)، از شیر گرفتن.

Quantity
کد محصول74300282
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است