0

جستجو

پمپ شیر دوش نوزادی | Genel Markalar 131U24

13,070,000 تومان

کد کالا:131U24
مشخصات محصول:
مادران به پمپی همه کاره، ایمن و راحت، و بالاتر از همه، ساکت و قابل اعتماد نیاز دارند. از این نظر، Mya Joy قطعا یک پمپ ارجح است. پمپ پستان نوع بیمارستانی با گزینه های قابل تنظیم خود بهترین قدرت را برای مادرانی که به دنبال تجربه شیردوشی تک مجموعه ای هستند ارائه می دهد. Mya Joy قدرتمند، سبک و بی صدا، یک محصول شیر است که به محافظت از شیر مادر در برابر عوامل بیماری زا کمک می کند.
این تنها مجموعه پمپ مورد تایید FDA در جهان به نام HygieniKit را دارد. این پمپ طیف وسیعی از تنظیمات، ویژگی‌های مناسب برای مادر و قابلیت کاربرد فلنج متناسب با نوک پستان مادر را ارائه می‌دهد و راحتی نهایی را برای شیردوشی بدون درد فراهم می‌کند. مجموعه پمپ ها حاوی فلنج های 25 میلی متری هستند که فلنج های استاندارد هستند. Mya Joy با اندازه جمع و جور، سبک و قابل حمل و مناسب برای سفر، به مادران این امکان را می دهد که بدون هیچ گونه مصالحه ای، چه در حال حرکت، چه در خانه و چه در محل کار، پمپاژ کنند. ویژگی های محصول: عملکرد برق از نوع بیمارستانی با دو حالت شیردوشی
ویژگی کار با باتری
قابلیت اتصال مستقیم به کمر، جیب کیف یا شلوار یوگا مورد علاقه
طیف گسترده ای از تنظیمات و عملکردهای خلاء و سرعت، و ویژگی فلنج استاندارد* که امکان استفاده راحت از فلنج های کوچک با قطرهای دیگر – 25 میلی متری را فراهم می کند.
عملکرد بی صدا زیر 45 دسی بل
سیستم منحصر به فرد و منحصر به فرد Ameda HygieniKit (دیافراگم موجود در کیت نه تنها به جلوگیری از برگشت شیر ​​مادر به لوله کمک می کند، بلکه از سیستم در برابر آلاینده های احتمالی مانند باکتری ها، ویروس ها و رشد کپک محافظت می کند)
از آنجایی که 70 تا 80 درصد مادران در ترکیه نوک سینه های کوچکی دارند، استفاده از فلنج کوچکی که بتواند در فلنج استاندارد به عنوان یک درج قرار گیرد، صحیح است. این باعث افزایش رضایت مادر از پمپاژ می شود. اگرچه مادران عموماً فکر می کنند که پمپ ها باعث این امر می شوند، اما اگر مجموعه پمپ دقیقاً برای نوک پستان مادر مناسب باشد (همانطور که تصور می شود اندازه نوک سینه به عنوان مرجع در نظر گرفته می شود، کامل ترین شیردوشی حاصل می شود، نه هاله). در این راستا، به هر مادر در موسسه ما کمک می شود تا با نمودار اندازه به اندازه نوک پستان خود برسد. مشخصات فنی: عملکرد برق پمپ نوع بیمارستانی
قدرت مکش تا 280 میلی متر جیوه
صفحه نمایش LCD بزرگ با نور پس زمینه
زمان پمپاژ را با نمایشگر تایمر به راحتی کنترل کنید
خاموش شدن خودکار هوشمند پس از 45 دقیقه
حالت های مکش قابل تنظیم 2 فاز: * حالت تحریک (6 سطح) و حالت دوشش (12 سطح)
سوئیچ خودکار 2 دقیقه ای به حالت شیردوشی
قابلیت پمپاژ تکی
قابلیت کار با 4 عدد باتری قلمی یا آداپتور AC
سیستم جمع آوری شیر Ameda HygieniKit
سازگاری با سیستم فلنج CustomFitTM Ameda (در این راستا، به هر مادر در موسسه ما کمک می شود تا با نمودار اندازه به اندازه نوک پستان خود برسد.)
2 سال گارانتی
محتویات بسته: پمپ سینه جوی Ameda Mya
آداپتور برق متناوب
سیستم جمع آوری شیر تنها HygieniKit®
فلنج های CustomFit™ (25 میلی متر)
(1) سوپاپ اضافی (برای HygieniKit)
دستورالعمل استفاده

Quantity
کد محصول322572545
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است