0

جستجو

کفش Outdoor سالومون بلوک رنگی مردانه Salomon | L40684000

23,560,000 تومان

کد کالا:L40684000
مشخصات محصول:
SALOMON SPEEDCROSS 5 برای ایجاد نسل بعدی SPEEDCROSS 5، به جایی که شروع کرده بودیم بازگشتیم و از مقادیری استفاده کردیم که SPEEDCROSS را افسانه‌ای کرد. علاوه بر چسبندگی بیشتر و عملکرد پویاتر، نوار جدیدی را در تناسب ایجاد می کند. یک افسانه جدید با ظاهری با ثبات تر و زیباتر وارد شده است. – Enerjicell™ +: EnergyCell™ + یک زیره میانی است که بازگشت انرژی استثنایی را با بالش و دوام بالا فراهم می کند.
مش ضد آشغال: آستر ضد شن از جمع شدن زباله های ناخواسته مانند ماسه، شن، گرد و غبار بین کفی و پا جلوگیری می کند.
زمین مورد استفاده: زمین های گل آلود و نرم
سیستم توری: Quicklace®
وزن: 280 گرم
بالشتک کفی OrthoLite® OrthoLite® که با ترکیب فوم Ortholite® و مواد EVA تولید می‌شود، کمک‌های مهمی به سلامت پا مانند خنک‌کردن، خشک نگه داشتن، بهداشت، جذب ضربه و راحتی دارد. کفی Ortholite® از ایجاد بوی بد پا و تشکیل قارچ جلوگیری می کند و این خواص را به مرور زمان با استفاده از دست نمی دهد.همچنین Ortholite® سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت است. این کفی ها با استفاده از فوم Ortholite و EVA معروف دنیا که محصولی خاص از برند Ortholite می باشد. این تضمین می کند که پا در کفش راحت است و در برابر سایش مقاوم است. QUICKLACE این فناوری برای پوشیدن و درآوردن آسان کفش طراحی شده است.
این تضمین می کند که کفش به طور کامل پا را می پوشاند. بنابراین، کفش به نظر می رسد که به طور خاص برای پای کاربر ساخته شده است. SENSIFIT Sensifit™ پای شما را از زیره میانی تا توری ها محکم در آغوش می گیرد و قالبی ایمن و بادوام را برای شما فراهم می کند که شکل پای شما را می گیرد. پوشش محافظ پاشنه مقاومت و محافظت از پاشنه را فراهم می کند ساختار پارچه آستر مقاوم در برابر سایش و تنفس که محافظت سریعی را فراهم می کند. M&S CONTAGRIP این فناوری در قسمتی از کفش قرار دارد که با زمین تماس دارد.
به لطف اجزای سازنده و ساختار هندسی منحصر به فرد، دوام و چسبندگی عالی به زمین را ارائه می دهد.

    • تومان
Quantity
کد محصول35880769
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است