0

جستجو

بافت آستین استاندارد راسته مردانه | آلتین ییلدیز کلاسیکس Altınyıldız Classics 4A4923100005

2,190,000 تومان

کد کالا:4A4923100005
مشخصات محصول:
ژاکت بافتنی نیمه یقه اسکی که با پارچه بافتنی خود جزء لاینفک کمد لباس در ماه های زمستان است، طرحی دارد که می توانید آن را در ترکیب های روزمره یا ترکیب کت های خود بپوشید.
ACxBURAK ÖZÇİVİT این محصول مجموعه ای است
مخلوط: 100% اکریلیک
ویژگی های محصول: اکرو بدون طرح، مدل معمولی، تناسب استاندارد، یقه یقه اسکی نیمه، آستین بلند، گرم، بدون جیب، مجموعه زمستانی، لباس بافتنی یقه‌دار نیمه برش معمولی کلاسیک Altınyıldız
اندازه مدل: M، ابعاد مدل: قد: 1.89 سانتی متر، وزن: 80 کیلوگرم
با ژاکت بافتنی گرم Ecru با برش معمولی استاندارد Fit ظاهری بسیار شیک در این فصل خواهید داشت. کیفیت Altınyıldız Classics را احساس خواهید کرد و امتیاز آن را تجربه خواهید کرد. در حالی که با مدل مستقیم و برش استاندارد آن به ظرافت معمولی دست خواهید یافت، در هوای خنک با مدل نیم یقه یقه اسکی و آستین بلند به ظرافت خود به راحتی ادامه خواهید داد. ژاکت بافتنی گرم با برش معمولی استاندارد Fit با یقه یقه اسکی اکرو با راحتی و ظاهر نمادین خود در هوای خنک مورد قدردانی شما قرار می گیرد. به لطف ظاهر کلاسیک اما چشم نواز ایجاد شده توسط رنگ اکرو، در صورت ترجیح با کت، کت و شلوارهای چینی / بوم Altınyıldız Classics یک ظاهر غیررسمی هوشمند خواهید داشت و با این ظاهر شما موضع خود را به شیک ترین نشان می دهید. مسیر.
کد کالا: 4A4923100005EKR
دستورالعمل شستشو: شستشو با دست از داخل بیرون. خشک شویی ملایم قابل انجام است. بدون سفید کننده با پخش کردن خشک می شود. در دمای پایین اتو می شود. در دستگاه گریز از مرکز نمی توان آن را فشرده کرد.

    • تومان
Quantity
کد محصول356881257
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است