0

جستجو

ساعت زنانه Decathlon | 328332

3,120,000 تومان

کد کالا:328332
مشخصات محصول:
مزایای محصول داده های آموزشی: کرونومتر، نور پس زمینه، تاریخچه آموزش، زنگ هشدار و تاریخ را نشان می دهد. کوچینگ: می توانید از حالت فاصله با 5 مرحله قابل تنظیم بهره مند شوید.مقاومت در برابر آب: 5 ATM (50 متر) آب بند را فراهم می کند، دکمه ها را می توان در زیر آب استفاده کرد شخصی سازی: ساعت خود را شخصی کنید: رنگ بند خود را به دلخواه انتخاب کنید! دید: با کیفیت و فونت صفحه نمایش را بهتر می بینید. سهولت استفاده: می توانید ساعت را خیلی راحت و ساده استفاده و تنظیم کنید. سهولت در نصب / برداشتن: به لطف سیستم استاندارد موجود در بازار، تسمه را می توان به راحتی بدون ابزار تعویض کرد. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: لاشه 90% اکریلونیتریل بوتادین استایرن، 10% تسمه پلی متیل متاکریلات 80% پلی اورتان ترموپلاستیک، 20% فولاد ضد زنگ. زمان تقسیم ( ویژگی lap. شما می توانید هم عملکرد و هم محدوده توسعه خود را اندازه گیری کنید.
تمرینات خود را ذخیره کنید: در حالت سابقه تمرین، می توانید 5 تمرین آخری را که با استفاده از کرونومتر انجام داده اید مشاهده کنید. شما همچنین می توانید تمام زمان های متوسط ​​خود را (دوران) ببینید.
به لطف حالت تمرین اینتروال، خود را در تمرینات بهبود دهید: همچنین می توانید جلسات تمرینی خود را از طریق ساعت برنامه ریزی کنید. شما همچنین می توانید خود را به روشی شخصی سازی کنید تا به اهداف خود برسید! 5 مرحله برنامه نویسی (زمان گرم کردن، تمرین، استراحت، تعداد تکرار و سری، ریکاوری) وجود دارد. مثال: – 20 دقیقه گرم کردن – 8 تکرار 30 ثانیه تمرین / 30 ثانیه استراحت – 2 سری – 2 دقیقه استراحت بین سری – 10 دقیقه استراحت پایان تمرین
این ساعت که ضد آب 5 خودپرداز (50 متر) است، شما را در هر شرایطی همراهی می کند. : ساعت شما با سطح آب بندی تا 5 خودپرداز و دکمه های قابل استفاده در زیر آب، هنگام شنا بر روی سطح آب یا دوش گرفتن بعد از تمرین ورزشی همراه شما می شود.
تعویض آسان تسمه. : به راحتی و بدون استفاده از ابزار می توانید بند ساعت خود را عوض کنید.
زبان خود را انتخاب کنید: می توانید از بین 4 زبان یکی را انتخاب کنید: فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی یا ایتالیایی.
ابعاد و وزن: قطر بدن: 35 میلی متر ضخامت: 10 میلی متر طول کمربند = 205 میلی متر عرض = 16 میلی متر وزن = 24 گرم
عمر باتری : این محصول با باتری اصلی خود 2 سال عمر می کند.
قطعات یدکی: کمربند موجود در وب سایت ما باتری (CR2016)

Quantity
کد محصول673875842
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است