0

جستجو

جوراب اسپورت زنانه Decathlon | 345915

1,320,000 تومان

کد کالا:345915
مشخصات محصول:
رنگ: سفید مزایای محصول دوام: ناحیه پنجه و پاشنه با بافتنی تقویت شده برای دوام راحتی: قسمت های پارچه تری، برش مناسب برای افزایش راحتی. نرمی دیوسل قابلیت تنفس: الگوی توری قابل تنفس در زیر قوس، منافذ بالای پا. ساپورت: درز پاشنه Y شکل برای تناسب بهتر و جلوگیری از لیز خوردن. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: جوراب 47% پنبه، 30% پلی آمید، 20% لیوسل، 3% الاستین اطلاعات فنی جوراب های مجموعه محصولات URBAN WALK چگونه هستند؟ : جوراب‌های مخصوص پیاده‌روی‌های شدید روزانه، نیازهای همه و همچنین سخت‌گیرترین کاربران را برآورده می‌کند. چطور؟ مهندسان ما یک ساختار متخلخل جدید در بالا و پایین پا ایجاد کردند تا تعریق را کاهش دهد. پارچه بافتنی ساختار محکمی دارد و پا را در آغوش می گیرد. برای جلوگیری از لغزش، اصطکاک و در نتیجه ایجاد تاول حرکت نمی کند. علاوه بر این، DEOCELL، یک نخ بادوام، نرم و طبیعی که تشکیل بو را کاهش می دهد، استفاده شد.
دیوسل چیه؟ : جوراب های ما از 70% پنبه شانه شده و 30% Deocell ساخته شده است. Deocell یک علامت تجاری ثبت شده Liocell است. این یک نخ گیاهی است که از برداشت چوب معمولاً از اکالیپتوس به دست می آید. این نخ طبیعی یک نسخه نرم تر، ماندگارتر و بادوام تر است که باعث کاهش بو و راحتی تضمین شده می شود. در مقایسه با پنبه در فرآیند تولید، 20 درصد در مصرف آب صرفه جویی می کند.
توصیه هایی برای مراقبت از جوراب های خود: جوراب های خود را حداکثر در دمای 40 درجه سانتیگراد بشویید و این خطر را بپذیرید که آنها را به فردی با پاهای کوچکتر از خود بدهید. برای دوام بیشتر، مطمئن شوید که جوراب ها را در خشک کن قرار ندهید. هیچ جزئیاتی در مورد تاشو وجود ندارد، اما هیچ چیز مانع از این نمی شود که آنها را با دقت در کابینت خود ذخیره کنید 🙂

    • تومان
Quantity
کد محصول700535193
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است