0

جستجو

توپ اسکراب حمام مردانه | بادی شاپ THE BODY SHOP MIN337

2,550,000 تومان

کد کالا:MIN337
مشخصات محصول:
کمک کننده ای عالی برای ایجاد آرامش روحی و جسمی و کسب انرژی پس از یک روز سخت و طاقت فرسا…
هنگامی که این توپ های فوق العاده را به آب حمام خود اضافه می کنید، نه تنها احساس آرامش کلی در سراسر بدن خود خواهید داشت، بلکه مراقبت از پوست شما نیز به آن نیاز دارد. پوستی صاف و نرم خواهید داشت زیرا خستگی روز در یک لحظه از بین می رود. پوست را با روغن های ضروری فعال شده با حرارت شاداب می کند و رایحه ای سبک و شاداب می بخشد. ذهن و بدن شما را احیا و آرامش می بخشد. به شما این امکان را می دهد که پوستی صاف و نرم داشته باشید در حالی که خستگی روز در یک لحظه از بین می رود. سلول های مرده را از بین می برد و منافذ را سفت می کند. پوست را مرطوب کرده و از آن مراقبت می کند. به پوست شما کمک می کند ظاهری نرم و صاف داشته باشد.
بسته به نیاز شما هم برای حمام پا و هم برای کل بدن قابل استفاده است. اگر برای لذت بردن از یک حمام طولانی وقت ندارید، حمام پا با یک توپ حمام مرطوب کننده و طراوت می تواند به کاهش تنش و استرس کمک کند.
ترکیبات فعال: عصاره گل، میوه و گیاه، بی کربنات سدیم (کربنات)، اسید سیتریک، اولیگو فروکتوز (قند چند میوه)، پروپیلن گلیکول.
روش استفاده: محصول کف حمام نیست و در آب کف ایجاد نمی کند. با اضافه کردن آن به آب حمام در وان یا به آب پدیکور برای حمام پا استفاده می شود. استفاده از 1 توپ حمام برای حمام پا و 1-2 توپ حمام برای وان حمام توصیه می شود. توپ(های) حمام را در آب گرم (37-43 درجه سانتیگراد) بیندازید. وارد آب شوید و سعی کنید با تنفس عمیق به مدت 2 دقیقه آرام شوید. می توانید تا 30 دقیقه در آرامش از این لحظه بی نظیر لذت ببرید. وقتی از آب بیرون آمدید، در صورت تمایل بدن یا پاهای خود را کاملا خشک کنید. برای ماندگاری بیشتر، توصیه می شود مستقیماً بدون شستشو با آب خشک شود. اما در صورت تمایل می توانید آن را با آب بشویید و سپس به مرحله خشک شدن بروید.
هشدارها: این محصول دارو نیست و برای درمان بیماری های پوستی یا سایر بیماری ها استفاده نمی شود. در صورت وجود آسیب پوست، زخم، سوزش یا حساسیت از استفاده نکنید. در کودکان، زنان باردار و شیرده و یا در حالت مستی با احتیاط مصرف شود. استفاده از آن 30 دقیقه قبل و بعد از غذا مناسب نیست. در صورت مشاهده هرگونه تحریک پوستی یا واکنش غیرطبیعی در حین استفاده، استفاده از محصول را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید. فقط برای استفاده خارجی، محصول یا آبی را که محصول در آن اضافه شده است قورت ندهید، اگر به طور تصادفی وارد دهانتان شد یا اگر آن را قورت دادید، فوراً آن را بیرون بیاورید یا با پزشک خود مشورت کنید. برای جلوگیری از تداخل، دیگر محصولات حمام را به آبی که در آن از این محصول استفاده می کنید اضافه نکنید.

Quantity
کد محصول284585882
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است