0

جستجو

کرم صورت زنانه | کلینیک Clinique TYC00232735423

3,580,000 تومان

کد کالا:TYC00232735423
مشخصات محصول:
از اولین استفاده، پوست برای داشتن احساس تمیزی و شادابی پوست تمیز می شود که در تمام طول روز باقی می ماند. میکرو به میکرو پوست را لایه برداری و مرطوب می کند تا به تدریج سطح پوست را تغییر دهد. پوست های مختلط تا چرب را تنظیم می کند. به کاهش ظاهر جوش های سر سیاه کمک می کند. ویژگی ها مراقبت اولیه از پوست مستعد عیوب، به ویژه در زنان بالغ. تحمل بالایی دارد. تست آلرژی را گذرانده است. کودوژنیک نیست. مناسب برای پوست های حساس. تست شده روی پوست های مستعد عیوب پوست چرب. در برابر لکه های سیاه، ظاهر خشن روی سطح پوست، درخشندگی بیش از حد و احساس کثیفی پوست که در طول روز افزایش می یابد. از اولین استفاده، پوست را پاکسازی می کند تا احساس شادابی پوستی که در تمام طول روز باقی می ماند. تغییر در پوست تنها پس از 1 ماه: بافت پوست صاف به نظر می رسد، منافذ باز شده و درخشش تحت کنترل است. این به کاهش ظاهر عیوب پوست و جوش های سر سیاه کمک می کند. اثر ضد عود. احساس رطوبت و آرامش که در تمام طول روز ادامه خواهد داشت. پوست مات می شود و ظاهر عیوب کاهش می یابد. پوست در تمام طول روز تازه به نظر می رسد. فرمول حاوی کارنوزین از پوست محافظت می کند و اولین مراحل فرآیند اکسیداسیون را مختل می کند.
اثر 8 ساعته ضد سبوم (روغن) با فناوری Airlicium™: فناوری مولکولی که می تواند 150 برابر حجم خود سبوم جذب کند.
با فرمول حاوی LHA و اسید سالیسیلیک، بدون تحریک پوست، اثر لایه برداری میکرو دارد. این منافذ را تمیز می کند، مسدود می کند و از مسدود شدن مجدد آنها جلوگیری می کند.
اثربخشی محصول EFFACLAR K (+)
این محصول با فرمول حاوی کارنوزین، ویتامین E و فناوری Airlicium™ دارای اثر ضد اکسیداسیون و ضد سبوم جدیدی است که اثری مات بر روی پوست ایجاد می کند. همچنین با فرمول حاوی LHA و اسید سالیسیلیک، یک اثر لایه برداری میکرو (کراتولیتیک) و با سبولیز اثر ضد سبوم دارد. کاهش 34 درصدی جوش های سر سیاه تنها در 8 هفته*
94 درصد از زنان می گویند بافت پوستشان در 8 هفته بهبود می یابد*
اثر ضد چربی 8 ساعته**
جلوه ای که ظاهری مات به مدت 8 ساعت ایجاد می کند
توصیه هایی برای استفاده بافت ژل مایع جدید فوق العاده سبک است و استفاده از آن بسیار آسان است. بافت ژل مایع تازه و بدون روغن آن که به سرعت جذب می شود، رطوبت و تسکین را در تمام طول روز فراهم می کند. بافت Effaclar K (+) از یک ایده متفاوت پدید آمد: ادغام جاذب ترین مولکول های فناوری AIRLICIUM™ در یک دستمال مرطوب! سبکی باورنکردنی این ژل منحصر به فرد، بدون ایجاد احساس وزن به پوست، با نرمی بی نهایت پوست را می پوشاند. صبح و/یا شب بعد از تمیز کردن پوست با ژل EFFACLAR روی صورت خود بمالید. از تماس با ناحیه چشم خودداری کنید. این پایه آرایش کامل است. بافتی که مورد قدردانی زنان است*. 91 درصد از زنانی که از آن استفاده کردند گفتند که بافت آن را دوست داشتند.
96 درصد از کاربران گفتند که آن را خفیف می دانند.
96 درصد از کاربران گفتند که پوست را نرم و صاف می کند.
* CUT می-ژوئن 2014، فرانسه

Quantity
کد محصول153381510
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است