0

جستجو

کرم ضد آفتاب صورت زنانه | کلینیک Clinique MIN225

2,550,000 تومان

کد کالا:MIN225
مشخصات محصول:
امروزه که اشعه‌های خورشید بیش از پیش آسیب‌رسان می‌شوند، کرم‌های ضد آفتاب به گامی ضروری در مراقبت روزانه پوست تبدیل شده‌اند. در حال حاضر نه تنها در تابستان و در ساحل، بلکه در تمام طول سال در شهر نیز باید از ضد آفتاب استفاده کنیم. با داشتن فاکتور محافظت در برابر آفتاب SPF15 برای استفاده شهری در تمام طول سال مناسب است.
مرطوب کننده، روشن کننده و محافظت از پوست در برابر نور خورشید است. فرمول ملایم و تازه آن لایه سنگین و چسبناکی روی پوست باقی نمی گذارد. به پوست اجازه تنفس می دهد.
پوست را با مواد مرطوب کننده مانند گلیسیرین و پروپیلن گلیکول عمیقاً مرطوب می کند و حمایت و مراقبت شدید از رطوبت را فراهم می کند.
اشعه های مضر مادون قرمز و فرابنفش (UVA و UVB) ساطع شده از خورشید می توانند تا 1 سانتی متر زیر پوست نفوذ کنند. با جداسازی این پرتوها، محصول پیری نوری و تشکیل خطوط ریز ایجاد شده توسط آنها را کند می کند. از آسیب، آسیب رساندن و خشکی پوست توسط اشعه های مضر خورشید جلوگیری می کند. خاصیت ارتجاعی را به پوست خشک باز می گرداند. پوست آسیب دیده در اثر اشعه خورشید را ترمیم می کند.
به لطف نیکوتین آمید موجود در آن، رنگ پوست را یکدست می کند، پوست را سفید و درخشان می کند. با استفاده منظم، رنگ پوست را روشن می کند و به لطف محافظت در برابر آفتاب از تیره شدن مجدد آن جلوگیری می کند.
در برابر آب مقاوم است. این محصول یونیسکس مناسب برای انواع پوست است.
روش استفاده: 10 دقیقه قبل از خروج از منزل مقدار کافی از محصول را به طور یکنواخت روی صورت خود بمالید و با ماساژ اجازه دهید جذب شود. اگر در معرض آفتاب مستقیم و طولانی مدت هستید، محصول را هر 3 تا 4 ساعت یکبار تجدید کنید.

Quantity
کد محصول136708523
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است