0

جستجو

سرم پوست زنانه | کلارینس Clarins MIN64

3,850,000 تومان

کد کالا:MIN64
مشخصات محصول:
طلا که خاصیت جوان کنندگی، احیا و پاک کنندگی آن از دیرباز در فرهنگ های شرقی شناخته شده است، به پوست درخشندگی طبیعی بی نظیری می بخشد. پوست را با اثر سم زدایی خود تمیز می کند و به ظاهری شفاف و صاف کمک می کند. طلا با پشتیبانی از کلاژن و الاستین به سفت شدن پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی آن در برابر افتادگی و لیفتینگ پوست کمک می کند. با درخشندگی و درخشندگی به روشن شدن لک ها کمک می کند.
این سرم بسیار ویژه مراقبت از پوست ضد پیری حاوی طلای 24 عیار، اسید هیالورونیک، فندق جادوگر و روغن کرچک با ارائه مراقبت های ضد پیری در شب و روز به پوست شما، با اثرات پیری مبارزه می کند. با مواد فعال بسیار غنی به سفت شدن پوست، ترمیم و تجدید ظاهر پوست کمک می کند. به طور همزمان مراقبت موثری در برابر ظاهر لک و چین و چروک ارائه می دهد.
سرم ژل دار حاوی پودر طلای 24 عیار کاملاً جذب پوست شده و پوست را عمیقاً تحت تأثیر قرار داده و آن را مرطوب می کند. با تامین مجدد رطوبت پوست به شکل ظاهری بیضی شکل صورت کمک می کند.
پوست های خشک را نرم می کند و به کاهش چین و چروک های ناشی از کم آبی کمک می کند. از استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست پشتیبانی می کند.
این محصول یونیسکس مناسب برای انواع پوست است.
روش استفاده: 2 قطره از سرم را روی نوک انگشتان خود بریزید، آن را در دست بمالید، کمی آن را گرم کنید و ماساژ دهید و قبل از مرطوب کننده به پوست تمیز خود بمالید. می توانید آن را بعد از درماپن، درمارولر، BB glow یا به تنهایی استفاده کنید.

Quantity
کد محصول1830493
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است