0

جستجو

کرم و ژل شستشو مردانه | بایو درما Bioderma MIN127

3,310,000 تومان

کد کالا:MIN127
مشخصات محصول:
به پوست خود بهترین ها را بدهید و با ژل دوش کرمی معطر و لذت بخش آن را نوازش کنید. ساختار کرمی آن با مواد طبیعی غنی شده است که به آرامی پوست شما را تمیز کرده و از آن مراقبت می کند. در حالی که این محصول فوق العاده پوست شما را با فوم معطری می پوشاند، ظاهر محکمی را که پوست از دست داده است، دوباره به دست می آورد، آن را به شدت مرطوب می کند و به محافظت از پوست کمک می کند. با عطر جذاب خود به زیبایی پوست را معطر می کند. تنها چیزی که برای بوی آن می توان گفت تحسین است!
با فوم غنی خود به آرامی پوست را تمیز و مرطوب می کند. با خاصیت پاک کنندگی و پاک کنندگی موثر خود، چربی، آلودگی و سلول های مرده را از سطح پوست پاک می کند. منافذ را باز می کند و به پوست اجازه تنفس می دهد. تعادل رطوبت و چربی پوست را کنترل می کند.
با پاکسازی کثیفی و چربی اضافی از سطح و منافذ پوست، محیطی بهداشتی را فراهم می کند. در این محیط بهداشتی، باکتری هایی که باعث مشکلات پوستی مختلف (آکنه و …) می شوند، فرصت تولید ندارند. نتایج سریع و موثری را در مناطقی مانند پشت و باسن در حمام ارائه می دهد.
ترکیبات مرطوب کننده موجود در آن از پوست در برابر اثرات خشکی آب و گرما محافظت می کند و رطوبت از دست رفته توسط پوست در طول زمان حمام را جبران می کند. از لایه محافظ طبیعی پوست و رطوبت طبیعی محافظت می کند. به نرم شدن نواحی (زانو، آرنج و …) که به دلیل تجمع سلول های مرده روی پوست سفت و تیره می شوند، کمک می کند.
با پایه فوم گیاهی فرموله شده است. این محصول یونیسکس مناسب برای انواع پوست است.

Quantity
کد محصول62849578
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است