0

جستجو

کرم صورت پسرانه | بایو درما Bioderma MIN328

4,550,000 تومان

کد کالا:MIN328
مشخصات محصول:
این یک محصول مراقبت ضد پیری منحصر به فرد با فرمول منحصر به فرد خود حاوی روغن اسب، روغن جوجوبا، کره شی، راهاملیس (فندق جادوگر)، عصاره مخمر، روغن گوزن قرمز و نیکوتین آمید است.
روغن اسب به طور سنتی در خاور دور برای ترمیم آسیب های پوستی استفاده می شود. لایه چربی زیر جلدی با محتوای چربی اسب خود خواص مشابهی را نشان می دهد. به همین دلیل روغن اسب دارای جذب بالایی توسط بافت پوست است. به سرعت و به طور موثر در پوست نفوذ می کند. ساختار سازگار با پوست آن منافذ را مسدود نمی کند و به پوست اجازه تنفس می دهد. از عملکردهای طبیعی پوست و ساختار کلاژن پشتیبانی می کند. با سرامیدها پوست را به شدت مرطوب می کند و با ایجاد یک سد رطوبتی بر روی پوست از از دست رفتن رطوبت پوست جلوگیری می کند. روغن اسب که خاصیت محافظتی دارد از پوست در برابر عوامل خارجی محافظت می کند.
نیکوتین آمید ترکیبی از ویتامین B3 با ماندگاری طولانی با پروتئین است و با حمایت از روند ترمیم و نوسازی پوست، مراقبت های ضد پیری را ارائه می دهد. این به کاهش لکه های تیره کمک می کند و ظاهری درخشان تر و روشن تر به پوست ارائه می دهد.
به سفت شدن پوست، سفت شدن آن و کاهش ظاهر چین و چروک کمک می کند.
رطوبت، درخشندگی و شادابی را به پوست های کم آب و خسته می دهد. تغذیه، نرم کننده، تسکین دهنده و تسکین دهنده پوست است. این به پوست کمک می کند تا ظاهری روشن و سالم داشته باشد. پوست را ترمیم می کند و هدف آن روشن کردن لکه ها و جای زخم است.
این محصول یونیسکس مناسب برای انواع پوست است.
روش استفاده: صبح و شب مقدار کافی از محصول را روی پوست تمیز و خوش رنگ بمالید و با حرکات دایره ای سبک ماساژ دهید تا جذب شود.

Quantity
کد محصول1918003
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است