0

جستجو

سرم پوست مردانه | Alfheim MIN307

4,550,000 تومان

کد کالا:MIN307
مشخصات محصول:
20 عدد آمپول یکبار مصرف.
پوستی سفید، بدون لک و روشن آرزوی همه است… با آمپول های فرمول موثر، می توانید همانطور که رویای خود را دارید، پوستی سفید برفی، بدون لک و روشن داشته باشید.
این یک محصول مراقبت از پوست متمرکز و موثر و هدفمند است که به از بین بردن کک و مک، تیرگی و لک های ناشی از دلایل مختلف کمک می کند، ظاهری سفید و روشن به پوست می بخشد و همچنین پوست را مرطوب و مراقبت می کند.
ساختار سبک و به راحتی جذب آن احساس چربی روی پوست باقی نمی گذارد. در صورت استفاده منظم نتایج قابل توجهی روی پوست ایجاد می کند. از ظاهر سفید، بدون لک، صاف، روشن و سالم پوست پشتیبانی می کند. به از بین بردن نابرابری های رنگ پوست، زردی و رنگ پریدگی کمک می کند. با ایجاد رطوبت شدید به پوست، به پوست های کدر و رنگ پریده کمک می کند تا از رطوبت اشباع شده و سلامت بدرخشند. پوست را نرم می کند و آن را انعطاف پذیر و ابریشمی می کند.
ترکیبات فعال: حاوی نیاسینامید (نیکوتینامید)، ویتامین C (اسید اسکوربیک)، بتائین، گلیسیرین، آلانتوئین، پروپیلن گلیکول، روغن کرچک. نیاسینامید و ویتامین C ترکیبات موثری در روشن کردن لک‌ها، یکسان کردن و زیباتر کردن رنگ پوست هستند. نیاسینامید، ماده فعال اصلی محصول، از جلبک های شکر قهوه ای (کلپ شکری) به دست می آید. جلبک دریایی شکر قهوه ای منبع طبیعی نیاسینامید (نیکوتینامید) و مولکول های سفید سفید است که اثر سفید کنندگی چشمگیری دارند.
NACINAMIDE: ماده ای که به نام های نیاسین، نیاسینامید یا نیکوتین آمید شناخته می شود، ویتامین B3 است و از مشتقات ویتامین B محلول در آب است. نیاسینامید خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد، از سد پوستی حمایت می کند و به کاهش تغییرات رنگ کمک می کند. رنگ و بافت سالم پوست را احیا می کند. نیاسین یا ویتامین B3، ماده‌ای است که به روشن شدن لک‌ها کمک می‌کند. این به کاهش ظاهر چین و چروک و آسیب های پوستی که با افزایش سن رخ می دهد کمک می کند. این یک عامل فعال ضد پیری عالی است که به پوست ظاهری جوان و صاف می بخشد.
فرمول نیاسینامید دوگانه (نیکوتینامید) مورد استفاده در محصول 30 بار آزمایش شده و تحت 6 فرآیند تصفیه قرار گرفته است. سرم دارای اثر سفید کننده تایید شده است. گواهینامه ملی آرایشی و بهداشتی تایید شده است که حاوی رنگدانه، فلزات سنگین و میکروارگانیسم های مضر نیست (سند شماره G20191514).
این محصول یونیسکس مناسب برای انواع پوست با کک و مک، لک و مشکلات تیره شدن است. آمپول های یکبار مصرف استفاده بهداشتی و قابل تنظیم دوز را ارائه می دهند.
روش استفاده: روی پوست تمیز و رنگ شده استفاده شود. یک آمپول را از بالا باز کنید و سرم را در کف دست خود بریزید. با نوک انگشت به صورت و گردن مالیده، به آرامی روی پوست ماساژ دهید تا جذب شود.
نکته: برای نتایج موثرتر، توصیه می شود آن را همراه با سایر محصولات از سری نیاسینامید ضد لک و کک و مک BIOAQUA استفاده کنید که از اثرات یکدیگر از همان سری پشتیبانی می کنند.
هشدارها: از آنجایی که ویژگی های پوست هر فرد متفاوت است، سازگاری آنها با محصولات مراقبت از پوست مختلف نیز متفاوت است. قبل از استفاده از هر محصول جدید، توصیه می شود آن را روی پوست پشت گوش امتحان کنید. در صورت مشاهده هرگونه ناراحتی یا واکنش پوستی غیر طبیعی، استفاده از محصول را متوقف کنید. برای پوست های حساس با احتیاط استفاده شود. اگر مشکلات حساسیت یا آلرژی دارید، قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید. اثر محصول ممکن است از فردی به فرد دیگر بسته به نوع پوست، علت، تراکم و سن لکه ها متفاوت باشد. در جای خنک نگهداری شود، از دمای بالا و تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید. برای کودکان زیر 3 سال استفاده نشود.

Quantity
کد محصول164069433
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است