0

جستجو

ست مراقبت پوست زنانه | Alfheim MIN378

6,200,000 تومان

کد کالا:MIN378
مشخصات محصول:
(3 تکه)
• سرم مراقبت از پوست خالص برای پوست های مستعد آکنه 30 میلی لیتر • کرم مراقبت از پوست خالص برای پوست های مستعد آکنه 30 گرم • ماسک مراقبت از پوست خالص برای پوست های مستعد آکنه 30 گرم بهداشت در برابر آکنه مهم است! ضمن اینکه پوست را عمیقا تمیز می کند، مقدار PH را تنظیم می کند و تعادل چربی و رطوبت پوست را کنترل می کند. محیطی تمیز و بهداشتی بر روی پوست ایجاد می کند.
چه کسی باید از آن استفاده کند؟ این محصول یونیسکس مناسب برای انواع پوست است. به ویژه برای پوست های چرب، آکنه ای و مستعد آکنه توصیه می شود.
سرم مراقبت از پوست خالص برای پوست های مستعد آکنه کمک می کند تا پوست به تدریج صاف تر به نظر برسد. محتوای موثر اسید سالیسیلیک آن توسط گلاب تسکین دهنده، آلوئه ورا و روغن کرچک پشتیبانی می شود. برخلاف محصولات تهاجمی آکنه و جوش، این فرمول ملایم با پشتیبانی از گلاب، پوست را تحریک نمی کند. طریقه مصرف: چند قطره را صبح و شب با نوک انگشتان روی پوست تمیز بمالید. می توانید آن را با درمارولر، بعد از درماپن و BB glow یا به تنهایی استفاده کنید.
کرم مراقبت از پوست خالص برای پوست های مستعد آکنه به بازگرداندن ظاهری روشن به پوستی که به دلیل تشکیلات ناخواسته زرد، قرمز، تیره و کدر شده است، کمک می کند. فرموله شده با ترکیبات گیاهی، روغن جوجوبا.
روش مصرف: هر روز صبح و شب ابتدا سرم و سپس کرم را روی پوست تمیز و شاداب در تمام صورت بمالید. شما همچنین می توانید آن را به صورت محلی در مناطق مشکل دار به شدت اعمال کنید. از ماسک یکبار مصرف به عنوان یک حمایت مراقبت هفتگی استفاده کنید.

Quantity
کد محصول375401429
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است