0

جستجو

ریمل زنانه | Alfheim MIN385

6,020,000 تومان

کد کالا:MIN385
مشخصات محصول:
(3 تکه)
• ریمل 10 گرم + تارهای مژه ابریشمی خشک 1.5 گرم • سرم مراقبت از ابرو و مژه پرکننده 7 میلی لیتر به چشمانتان اجازه دهید حرف بزنند! ظاهری عالی با ریمل تقویت شده مژه ابریشمی و سرم مژه ابرو! جلوه زیبایی و مراقبت از آرایش در این مجموعه با هم ترکیب شده است.
ست مژه و ریمل ابریشمی: از سیم مژه ابریشمی و ریمل تشکیل شده است. مژه های ابریشمی خشک بین 2 لایه ریمل ثابت می شوند. رشته های ریمل ابریشمی خشک را نمی توان به تنهایی روی مژه ها زد. برای اطمینان از چسبندگی، ابتدا باید ریمل زیر آن زده شود. تارهای ابریشمی خشک مژه ها با رطوبت ریمل در لایه اول به مژه ها می چسبند. تارهای خشک ابریشم با استفاده از یک لایه دیگر از ریمل ثابت می شوند. مژه های پر، بلند، خمیده، فلش مانند و ظاهری سوراخ دار در سه مرحله … استفاده از آن بسیار آسان است: ریمل + تار مژه ابریشم خشک + ریمل … ریمل زده شده در مرحله اول مژه ها را یک به یک جدا کرده و برجسته می کند. یکی، ایجاد یک پایه عالی برای مژه ابریشم. در عین حال با فرمول غنی و مغذی خود از مژه های شما نیز مراقبت می کند. در مرحله دوم، استفاده از مژه ابریشم خشک روی ریمل، مژه های ابریشمی به مژه های ما می چسبد. نتیجه بسیار طبیعی و راحت تری نسبت به مژه مصنوعی می دهد. کاربرد آن راحت و کاربردی است. در یک حرکت مژه های شما را با مژه های ابریشمی پرپشت، پرپشت و بلندتر می کند که به مژه های خودتان اضافه می کنید. ریملی که دوباره در مرحله سوم بزنید مژه هایتان را با رنگ و فرم دهی شدیدش بلند، فر و برجسته می کند.
روش استفاده: برای اینکه مژه های ابریشمی به خوبی به مژه های شما بچسبند باید 3 مرحله بالا را رعایت کنید. مژه های ابریشمی روی لایه اول ریمل زده می شود و با لایه دوم ریمل ثابت می شود. استفاده بسیار آسان: ریمل + مژه ابریشم + ریمل …
سرم ابرو و مژه پرکننده: مراقبت کامل از مژه های شما! با ترکیب روغنی غنی از مژه ها تغذیه و مراقبت می کند. هنگامی که به طور منظم استفاده می شود، به مژه های شما کمک می کند بلندتر، پرتر و برجسته تر به نظر برسند.
روش استفاده: بعد از پاک کردن آرایش در شب، دو بار در روز، صبح قبل از آرایش، با یک برس با نوک ظریف، آن را با حرکات افقی و بدون تماس با چشم‌ها روی مژه‌های خود بزنید. پس از خشک شدن سرم، در صورت تمایل می توانید ریمل را روی آن بزنید، اما در صورت استفاده به تنهایی، این محصول به تارهای مژه نفوذ کرده و بیشتر تغذیه می کند. همچنین بسته به نیاز خود می توانید از سرم مژه برای ابروها، ریش ها و تارهای موی تازه روییده برای مراقبت، فرم دهی و حجم دهی استفاده کنید.
هشدار: مراقب باشید که محصولات وارد چشم شما نشود. اگر به طور تصادفی وارد چشم شد، با آب فراوان بشویید.

Quantity
کد محصول375854279
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است