0

جستجو

ماسک چشم زنانه | Alfheim MIN384

12,450,000 تومان

کد کالا:MIN384
مشخصات محصول:
(3 تکه)
• ماسک دور چشم کلاژن ضد چروک هماتوکوکوس پلویالیس ( جلبک قرمز ) 80 گرم – 60 عدد • ماسک چشم کلاژن روشن کننده کریستال روشن کننده مروارید سیاه 80 گرم – 60 عدد • ماسک های تقویت کننده کلاژن تجدید کننده دور چشم با پپتید مس آبی 80 عددی تو 80 عدد , دور چشم صاف و روشن … 3 ماسک دور چشم پرطرفدار که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند … ویژگی مشترک آنها این است که بسیار محبوب هستند … همه چیزهایی که دور چشم نیاز دارید در یک جا موجود است: ضد چروک ضد چروک مراقبت از سن، مراقبت روشن کننده سفت کننده و مراقبت احیا کننده. علاوه بر این، رطوبت رسانی بالا و مبارزه با سیاهی و کبودی. نتیجه: ظاهری سرزنده، روشن، پرانرژی و پوست جوان درخشان.
ماسک های دور چشم با فرم و فرمول عالی به رفع چین و چروک دور چشم کمک می کند و آن ها را جوان تر و محکم تر نشان می دهد. پوست را مرطوب، تسکین، لطیف و آرام می کند. این باعث حمایت شدید کلاژن از پوست می شود. ماسک های کلاژن هیدروژل نیز به روشن شدن ظاهر سیاهی و کبودی دور چشم کمک می کند و ظاهر پف را از بین می برد.
ساختار ژل کریستالی آن حداکثر سرم را جذب کرده و محتویات مفید را به پوست منتقل می کند. آنها محصولات یونیسکس هستند که برای انواع پوست مناسب هستند.
استفاده چند منظوره: 1: دور چشم 2. پیشانی، 3. دور بینی و لب ها 4. گردن. برای صورت نه تنها در زیر چشم، بلکه در تمام نواحی که نیاز به مراقبت های سفت کننده ضد چروک است مانند چین و چروک پیشانی، خطوط بینی و فرورفتگی های اطراف بینی و لب ها و خط گردن قابل استفاده است.
روش استفاده: روی پوست تمیز و رنگ شده استفاده شود. با استفاده از کاردک داخل محصول، به اندازه نیاز ماسک زیر چشم، روی پیشانی، اطراف دهان یا روی گردن قرار دهید. بگذارید 10-20 دقیقه بماند و ماسک ها را بردارید. سرم باقی مانده را به آرامی روی پوست ماساژ دهید. بسته به نیازتان می توانید در هر زمانی از روز، هر روز یا چند بار در هفته از آن استفاده کنید.
نکته 1: اگر محصول را در یخچال نگهداری کنید، اثر تسکین دهنده آن افزایش می یابد.
نکته 2: بعد از تمام شدن ماسک ها، می توانید از محصول باقی مانده در شیشه به عنوان سرم مراقبت از پوست و چشم در شب استفاده کنید.

Quantity
کد محصول375766051
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است