0

جستجو

سرم پوست زنانه | Alfheim MIN380

3,090,000 تومان

کد کالا:MIN380
مشخصات محصول:
(2 قطعه)
• سرم 2in1 سفت کننده سوپر اسپا با ماسک – کلاژن 50 میلی لیتر • سرم ضد پیری 2in1 سوپر اسپا با ماسک – اسید هیالورونیک 50 میلی لیتر محصول 2 در 1 حاوی ماسک و سرم است که می توانید با هم یا جداگانه استفاده کنید و مراقبت های اسپا شدیدی را ارائه می دهد. به پوست
2IN1 MASK FIRMING SUPER SPA SERUM-COLAGEN: مراقبت از کلاژن سفت کننده برای پوستی جوان و کامل… کلاژن به عنوان یک پرکننده طبیعی در پوست عمل می کند. هدف آن جلوگیری از از دست دادن تراکم، حجم و خاصیت ارتجاعی به دلیل افزایش سن و سفت کردن پوست است. این به کاهش ظاهر چین و چروک کمک می کند. منافذ را تنگ می کند. از ظاهر سفت، شاداب، شاداب و درخشان پوست پشتیبانی می کند. با حجیم شدن پوست، ظاهر خطوط روشن تر می شود و پوست ظاهری جوان و سالم پیدا می کند. محتوای کلاژن با عصاره جو و مخمر، روغن کرچک، گلیسیرین و اسید هیالورونیک غنی شده است. این محصول 2 در 1 حاوی کلاژن هیدرولیز شده مشابه کلاژن موجود در پوست، پوست را سفت و حجیم می کند، جوان بوده و به راحتی جذب می شود و تعادل چربی و رطوبت طولانی مدت را در پوست ایجاد می کند. رطوبت پوست را دوباره تامین می کند. به افزایش خاصیت ارتجاعی و ظرفیت بازیابی پوست و جلوگیری از افتادگی پوست کمک می کند.
2IN1 SUPER SPA با ماسک ضد پیری سرم- اسید هیالورونیک: مراقبت از اسید هیالورونیک برای پوستی جوان و کامل… اسید هیالورونیک ظرفیت حفظ رطوبت بسیار بالایی دارد. بنابراین به عنوان یک پرکننده طبیعی در پوست عمل می کند. هدف آن جلوگیری از از دست دادن تراکم، حجم و خاصیت ارتجاعی به دلیل افزایش سن و سفت کردن پوست است. این به کاهش ظاهر چین و چروک کمک می کند. منافذ را تنگ می کند. از ظاهر سفت، شاداب، شاداب و درخشان پوست پشتیبانی می کند. با حجیم شدن پوست، ظاهر خطوط روشن تر می شود و پوست ظاهری جوان و سالم پیدا می کند. فرمول اسید هیالورونیک با عصاره آلوئه ورا، روغن کرچک، ترهالوز، جو دوسر و مخمر غنی شده است تا رطوبت و نرمی بیشتری به شما بدهد.
این محصول یونیسکس مناسب برای انواع پوست است.
روش استفاده: بطری را باز کرده و با دسته مخصوص داخل جعبه ماسک یکبار مصرف را از بطری خارج کنید. ماسک را روی پوست تمیز بمالید و 15 تا 20 دقیقه صبر کنید. سرم باقی مانده در بطری را با نوک انگشتان به صورت چند قطره در شب به پوست خود بمالید. می توانید این محصول را بعد از درماپن، درمارولر، BB Glow یا برای اهداف نگهداری هفتگی استفاده کنید.

Quantity
کد محصول375401474
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است