0

جستجو

کاپشن آستین استاندارد راسته مردانه Mero Life | MERO-1030

5,830,000 تومان

کد کالا:MERO-1030
مشخصات محصول:
ابعاد مدل: قد: 1.85 سانتی متر، وزن: 75 کیلوگرم، اندازه محصول: L
S: 45-60 کیلوگرم
M: 60-67 کیلوگرم
L: 67-77 کیلوگرم
XL: 77-84 کیلوگرم
XXL: 84-95 کیلوگرم
3XL: 95-100 کیلوگرم
4XL: 100-110 کیلوگرم
5XL: 110-120 کیلوگرم
قسمت بیرونی محصول به لطف لایه ممبران و لایکرای داخل آن خاصیت ضد آب و باد دارد. محصولی است که دارای ویژگی گرم نگه داشتن و همچنین سبک وزن است. قسمت زیپ محصول نیز دارای ویژگی ضد آب است.
نمای داخلی محصول خزدار بوده و مناسب استفاده در ماه های زمستان می باشد و دارای ساختاری است که باعث تعریق و بو نمی شود. یک جیب در داخل وجود دارد.
این محصول برش استاندارد FIT است. ژاکت Softshell ضد آب و ضد باد.
تولید و تصاویر محصولات ما متعلق به فروشگاه MEROLİFE ما است.
لطفا در هنگام انتخاب سایز به نمودار اندازه در تصاویر توجه کنید.
کد محصول: MERO-1030
مانتو مشکی مردانه MERO LIFE
این کاپشن مردانه Softshell 4 فصل برای استفاده روزانه ایده آل است. به لطف ویژگی های ضد آب و ضد باد، به شما این امکان را می دهد که به راحتی بر شرایط بد آب و هوایی غلبه کنید. ساختار ضد آب ژاکت به شما اجازه می دهد حتی در هوای بارانی راحت بمانید. علاوه بر این، این ژاکت با کیفیت ممتاز کاملاً سبک وزن و قابل حمل است.
از آنجایی که داخل کت از خز ساخته شده است، حتی در زمستان شما را گرم نگه می دارد. با گزینه های رنگی مختلف، بازتاب سلیقه شخصی شما آسان تر می شود. به علاوه، این کاپشن سافت‌شل ضد لک است و به راحتی شسته می‌شود، بنابراین پس از هر بار استفاده، کاپشن شما جدید به نظر می‌رسد.
امکانات:
– جنس: کیفیت عالی، Softshell ضد آب و باد – جنس داخلی: آستر خز گرم – مقاوم در برابر لکه: به راحتی تمیز و شسته می شود – سبک و کاربردی: طراحی سبک وزن برای راحتی و آزادی حرکت – رنگ: گزینه های رنگی مختلف – ابعاد: اندازه های استاندارد مردانه مزایای این محصول:
– محافظت در برابر آب و هوای بد: این ژاکت با داشتن ویژگی های ضد آب و باد، محافظت شما را در هر شرایط آب و هوایی فراهم می کند. – راحتی و گرما: آستر خز داخل کت راحتی و گرمای فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند. – مراقبت آسان: به لطف ویژگی های ضد لک و قابل شستشوی آسان آن، همیشه با این کت ظاهری زیبا خواهید داشت. – گزینه ها: به راحتی می توان سبک شخصی خود را با گزینه های رنگی مختلف منعکس کرد. – سبک و کاربردی: سبک و حمل آسان، این ژاکت برای استفاده هر روز و همه جا ایده آل است. با استفاده از این کت سافت شل، حتی در شرایط آب و هوایی سرد و بارانی مجبور نیستید ظرافت خود را به خطر بیندازید. خرید کنید و تفاوت را تجربه کنید

    • تومان
Quantity
کد محصول124851107
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است