0

جستجو

شلوار اسپورت فاق نرمال مردانه Decathlon | 341636

4,320,000 تومان

کد کالا:341636
مشخصات محصول:
رنگ: خاکستری تیره مزایای محصول آزادی حرکت: پارچه انعطاف‌پذیر و زانوهای قالب‌گیری شده تنفس: پارچه سبک وزن مصنوعی عرق را از بین می‌برد سبکی: فقط 230 گرم در اندازه L. ویژگی خشک شدن سریع: به لطف پارچه مصنوعی خود، حتی در صورت خیس شدن در اثر عرق، به سرعت خشک می شود تناسب بدن: با کمر نیمه الاستیک می توان آن را با توجه به ساختار بدن شما تنظیم کرد. مفهوم و فناوری محصول ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات یوکی 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه مراقبت: با زیپ بسته بشویید. برای اولین شستشو جداگانه بشویید. اطلاعات فنی راحتی و برش در حین حرکت: به لطف برش مستقیم آن، آزادی حرکت را فراهم می کند. به دلیل کمربند نیمه الاستیک و حلقه های کمربند می توانید از کمربند استفاده کنید.
عرق گیری: به دلیل پارچه مصنوعی و سبک خود، عرق تولید شده توسط بدن را از بین می برد. برای تضمین این امر، آن را در آزمایشگاه با چندین آزمایش استاندارد آزمایش می کنیم. نمره عملکرد همه شلوارهای فضای باز ما 3/5 است.
خشک شدن سریع: طبق پروتکل استاندارد، سرعت خشک شدن با ظرفیت خشک شدن سریع پارچه پس از خیس شدن اندازه گیری می شود.
طراحی محصولات: تخصص ما: مرکز طراحی جهانی Quechua ما در کمون Passy در پای کوه Mont-Blanc در منطقه Haute Savoie واقع شده است. این نقطه ملاقات ایده آلی است که تیم های ما (طراحان، مدیران محصول، مهندسان…) و طرفداران ورزش گرد هم می آیند. به لطف این ویژگی، این موقعیتی است که به ما کمک می کند تا طراحی محصولات خود را بهبود بخشیم و تخصص خود را منعکس کنیم.
کاهش اثرات زیست محیطی: ما باید اقداماتی را برای محافظت از مکانی که زندگی می کنیم انجام دهیم، به همین دلیل است که کوچا متعهد به کاهش اثرات زیست محیطی محصولات خود است. اگرچه امروزه این محصول دارای طراحی سازگار با محیط زیست نیست، ما هر روز برای انجام مسئولیت خود در قبال محیط زیست تلاش می کنیم: طراحی سازگار با محیط زیست، قابلیت تعمیر و دوام در قلب محصولاتی است که توسعه می دهیم.
شلوار ما از کجا می آید؟ :این محصول در مرکز طراحی بین المللی ما در کوهپایه های مونت بلان فرانسه ایجاد شده است، این محصول توسط تامین کنندگان ما در ویتنام، بنگلادش و اتیوپی تولید می شود. تامین کنندگان ما دانش واقعی در تولید محصولات ما دارند و شرکای هستند که ما با آنها همکاری نزدیک داریم. این رابطه اعتماد با شرکای صنعتی ما را قادر می سازد تا محصولات فنی با کیفیت ایجاد کنیم.
شرایط کار در کارگاه های تولیدی ما: ما اطمینان می دهیم که تامین کنندگان ما در کشورهای در حال توسعه، جایی که حضور ما ایجاد اشتغال را تضمین می کند، از آیین نامه رفتار ما پیروی می کنند. به لطف بازرسی ها و تیم های در محل، ما اطمینان حاصل می کنیم که کارکنان از یک محیط کاری با کیفیت مبتنی بر احترام بهره مند می شوند، کارکنان خود را توسعه می دهند و از محیط زیست محافظت می کنند.

    • تومان
Quantity
کد محصول664950034
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است