0

جستجو

عینک آفتابی دخترانه|پسرانه Decathlon | 150477

2,110,000 تومان

کد کالا:150477
مشخصات محصول:
رنگ: آبی اقیانوس آرام مزایای محصول دستگیره: ساختاری که صورت را در آغوش می گیرد: نوری را که از گوشه و پایین می آید منتقل نمی کند. محافظت در برابر آفتاب: لنزهای دسته 4 – فیلتر 100% محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش: مناسب برای هوای بسیار آفتابی. سبکی: فقط 17 گرم تکیه گاه: ساختار شقیقه ها به عینک اجازه می دهد تا صورت را بگیرد. دوام: لیوان هایی با قطعات پلاستیکی پلی کربنات بسیار بادوام. سازگاری: سازگار با بند کلاچ MH ACC 560 JR (8528432). مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: قاب لنز 100% ترموپلاستیک پلی اتیلن 100% پلی کربنات توصیه نگهداری: از یک کیف عینک استفاده کنید تا کودک شما بتواند تا حد امکان از عینک خود استفاده کند و از عینک در برابر خراش محافظت کند! دستورالعمل استفاده: این عینک آفتابی برای نگاه مستقیم به خورشید مناسب نیست. توصیه های تعمیر و نگهداری: عینک خود را با محصولات مناسب مانند پارچه میکروفیبر یا اسپری تمیز کننده (سری لوازم جانبی ORAO) تمیز کنید. خطرات پنهان اشعه ماوراء بنفش بسته به فصل یا آب و هوا متفاوت است. عدسی های عینک آفتابی ما از ترکیبی از پلی کربنات و یک ترکیب “ضد اشعه ماوراء بنفش” ساخته شده است که از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشید (UVA و UVB) محافظت می کند.
GLARE: طبقه بندی شیشه ها بر اساس استاندارد ISO 12312-1: 1. دسته: محافظت در برابر نور خورشید.2. دسته: محافظت در برابر آفتاب متوسط.3. دسته: مناسب برای استفاده در دریا و کوه، شیشه تیره، ضد آفتاب بالا. جذب 82-92 درصد نور مرئی – دسته 4: محافظت در برابر آفتاب بسیار بالا با لنزهای بسیار تیره، مناسب برای استفاده در کوه های مرتفع. 92-97 درصد نور مرئی را جذب می کند
نکاتی که باید بدانید: عدسی عینک ما پلی کربنات است. در برابر ضربه بسیار مقاوم است اما به خط و خش حساس است.خراشیدن شیشه بر محافظتی که در برابر اشعه ماوراء بنفش ایجاد می کند تاثیری ندارد. تنها دلیل آینه ای بودن عدسی ها این است که ظاهری شیک داشته باشد.رنگ عینک آفتابی هم همینطور است.چه خاکستری، قهوه ای یا رنگی، شما می توانید عینک آفتابی خود را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. رنگ عینک بر محافظتی که ارائه می کند تأثیر نمی گذارد.
فریم هایی که آسیب کمتری به محیط می زند: به منظور کاهش اثرات زیست محیطی عینک، رویکرد حساسی را برای قاب در پیش گرفتیم و تا حد امکان از پولیش و رنگ کمتری برای فریم این شیشه ها استفاده کردیم و تمام اجزا را مستقیماً اضافه کردیم. به قالب محصول اما حتی این هم کافی نیست! به همین دلیل است که ما شبانه روز کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصول دارای طراحی 100٪ سازگار با محیط زیست است.
*محصول بدون جعبه به فروش می رسد.

Quantity
کد محصول464928874
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است