0

جستجو

کفش اسپورت زنانه Merrell | 457220

12,440,000 تومان

کد کالا:457220
مشخصات محصول:
کفش دویدن تریل مرل روباتو که با طراحی شیک و ساختار مستحکم خود متمایز است، مدلی است که می توان آن را با راحتی که در تمام طول روز فراهم می کند ترجیح داد. این کفش دویدن تریل با اتصال FLEX با چابکی عالی و ساختاری انعطاف پذیر از پاهای شما در برابر جاده به مسیر محافظت می کند. روباتو، یک کفش دویدن سبک وزن، هرگز تماس با زمین را به خطر نمی اندازد و راحتی انعطاف پذیری را حتی در چالش برانگیزترین شرایط ارائه می دهد. دارای بالشتک به اندازه کافی نرم برای راحتی تمام روز بر روی سطوح خشک و مرطوب است. Merrell با ترکیب سبک و دوام به شما این امکان را می دهد تا فعالیت های خود را با راحتی بیشتری در طبیعت و شهر تجربه کنید. ویژگی ها: آستر مشبک تنفسی
کفی فوم EVA با لایه فوقانی 100% بازیافتی
کفی قابل جابجایی EVA
شیارهای انعطاف پذیر FLEXconnect® در زیره میانی برای بهبود اتصال زمین دو جهته
کف میانی فوم FloatPro® برای یک سواری سبک
Vibram® MegaGrip® برای بهترین ترکیب چسبندگی و دوام روی سطوح مرطوب یا خشک
فن آوری ها: Vibram® MegaGrip®: Vibram Megagrip یک ترکیب لاستیکی با کارایی بالا است که چسبندگی بی نظیری را بر روی سطوح خشک و مرطوب ارائه می دهد. بسیار بادوام، راه‌حلی عالی برای رویارویی با مسافت‌های طولانی، ماجراجویی‌های جدید و فعالیت‌های مورد علاقه‌تان در فضای باز، از پیاده‌روی تا پیاده‌روی، از دویدن در مسیر تا دوچرخه‌سواری در کوهستان، به‌عنوان ورزشکار یا عاشق طبیعت است. ویبرام مگاگریپ برای انواع سختی ها و انواع زمین ها مناسب است. این به شما اعتماد به نفس و کنترل می دهد و در عین حال تعادل بهینه بین ثبات و انعطاف پذیری را برای انطباق با زمین حفظ می کند.
Flexconnect™: پاشنه Hyperlock™ برای ایمنی در هنگام فرودها و پیچ های تند. زیره میانی شیار خمشی دو جهته برای چابکی و ثبات. تیغه های چسبناک و آناتومیک برای کشش برتر.
زیره ایوا: ایوا سول ماده ای با قدرت جذب بسیار بالا است. به این ترتیب فشارهای خارجی و وزن بدن فرد را به راحتی جذب می کند و مزاحمتی برای فرد ایجاد نمی کند. از آسیب دیدن پا در اثر ضربه های خارجی جلوگیری می کند و در طول ایستادن طولانی مدت محافظت موثری را ارائه می دهد.
FloatPro Midsole: روش قالب گیری تزریقی بالاترین دقت را با اتصال مستقیم و محکم بین زیره و رویه ارائه می دهد.

    • تومان
Quantity
کد محصول69188788
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است