0

جستجو

کفش اسپورت زنانه Merrell | J067548

11,940,000 تومان

کد کالا:J067548
مشخصات محصول:
کفش دویدن مرل Agility Peak 4 Trail رویه ژاکارد سبک و راحت در Agility Peak 4 به طور خاص با پای شما سازگار است. به لطف ساختار تنفسی خود، رطوبت داخل را دفع می کند. کلاهک مصنوعی محافظ و مقاوم در برابر سایش در شرایط سخت مسیر محافظت می کند. این کفش‌های دویدن تریل با بالشتک و چسبندگی، نهایت راحتی را در سخت‌ترین مسیرها نیز فراهم می‌کنند. Merrell Agility Peak 4 با زیره میانی کمی ضخیم‌تر ساخته شده از فوم سبک‌تر FloatPro و زیره جدید Vibram Megagrip برای چسبندگی بهتر بر روی صخره‌ها و مسیرهای سنگی به‌روزرسانی شده است. ویژگی ها: رویه ژاکارد
سیستم توری یکپارچه
یقه پر شده
گتر D-Ring
بینی مصنوعی بادوام
آستر مشبک تنفسی
کفی قابل جابجایی EVA
کفی با روکش NXT برای جلوگیری از بو
توری و توری 100% بازیافتی
شیارهای انعطاف پذیر دو جهته FLEXconnect® در زیره میانی برای بهبود اتصال به زمین
زیره لاستیکی Vibram® MegaGrip® با کارایی بالا، کشش بی‌نظیر را بر روی سطوح خشک و مرطوب ارائه می‌دهد.
فن آوری ها: FLEXconnect™: فناوری Merrell FLEXconnect™ سازگاری کامل کف پا با زمین و همچنین انعطاف پذیری مطلوب را ترکیب می کند که امکان حرکت طبیعی پا را هنگام پا گذاشتن فراهم می کند.
Vibram MegaGrip®: Vibram Megagrip یک ترکیب لاستیکی با کارایی بالا است که چسبندگی بی‌نظیری بر روی سطوح خشک و مرطوب ارائه می‌کند. بسیار بادوام، راه حلی عالی برای رویارویی با مسافت های طولانی، ماجراجویی های جدید و فعالیت های مورد علاقه شما در فضای باز – از پیاده روی تا پیاده روی، از دویدن در مسیر تا دوچرخه سواری در کوهستان – به عنوان ورزشکاران یا دوستداران طبیعت. ویبرام مگاگریپ برای انواع سختی ها و انواع زمین ها مناسب است. این به شما اعتماد به نفس و کنترل می دهد و در عین حال تعادل بهینه بین ثبات و انعطاف پذیری را برای انطباق با زمین حفظ می کند.
FloatPro™: 20٪ مواد سبک تر از فوم EVA سنتی، ایجاد احساس راحتی طولانی مدت، و 30٪ فوم بادوام تر از EVA سنتی، فناوری کف میانی که بازگشت انرژی و دوام را فراهم می کند.

    • تومان
Quantity
کد محصول673845247
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است