0

جستجو

کفش Outdoor مردانه Merrell|1018954

10,740,000 تومان

کد کالا:1018954
مشخصات محصول:
کفش دویدن تریل MTL MQM Merrell MTL MQM که مخفف Moving Quick over Mountains است، بهترین کفش تریل همه منظوره است. این کفش برای حرکت سریع بر فراز کوه ها ایده آل است، این کفش مانند سه کفش مختلف است: یک کفش هیبریدی به شکل یک کفش کوهنوردی جلو، یک کوهنورد پاشنه دار و یک کفش دویدن. با Merrell MTL MQM، شما برای هر شرایطی آماده هستید. این کفش ها از آزمایشگاه تست مرل، انکوباتور توسعه محصول ما ساخته شده اند. تمام کفش های MTL به شدت توسط ورزشکاران مرل تست و تایید شده اند و میله ای را برای توانایی های عملکردی نخبه تعیین می کنند. ویژگی های محصول: رویه مش و TPU
رویه بافته شده 100% بازیافتی
توری 100% بازیافتی
چکمه داخلی که به خوبی روی زمین قرار می گیرد
وب زبان 100٪ بازیافتی
آستر میکروفیبر
کفی قابل جابجایی PU با آستر مشبک 100% بازیافتی
زیره میانی فوم EVA سبک و با ریباند بالا برای ثبات و راحتی
Vibram® MegaGrip® بهترین ترکیب از چسبندگی و دوام برای دویدن مرطوب و خشک
فن آوری ها: Vibram MegaGrip®: Vibram Megagrip یک ترکیب لاستیکی با کارایی بالا است که چسبندگی بی نظیری را بر روی سطوح خشک و مرطوب ارائه می دهد. بسیار بادوام، راه‌حلی عالی برای مواجهه با مسافت‌های طولانی، ماجراجویی‌های جدید و فعالیت‌های مورد علاقه‌تان در فضای باز – از پیاده‌روی تا پیاده‌روی، دویدن در مسیر تا دوچرخه‌سواری کوهستانی – به عنوان ورزشکاران یا دوستداران طبیعت. Vibram Megagrip برای هر چالش و هر زمینی مناسب است. این به شما اعتماد به نفس و کنترل می دهد و در عین حال تعادل بهینه بین ثبات و انعطاف پذیری را برای انطباق با زمین حفظ می کند.
زیره ایوا: زیره ایوا ماده ای بسیار جذب کننده است. به این ترتیب با جذب آسان فشارهای خارجی و وزن بدن فرد، مزاحمتی برای فرد ایجاد نمی کند. این نه تنها از آسیب دیدن پا در اثر ضربه های خارجی جلوگیری می کند، بلکه محافظت موثری را برای ایستادن طولانی مدت ارائه می دهد.

    • تومان
Quantity
کد محصول358130377-S33
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است